Monday, January 21, 2013

búcsúztató / saying good-bye

Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él,
és mindenki, aki él, és hisz énbennem, soha meg nem hal.
János 11:25


I am the resurrection and the life. Whoever believes in me, 
though he die, yet shall he live and everyone who lives and believes in me shall never die.
John 11:25



Drága Szeretteink!



2012. december 11-én egy kivizsgálás első lépéseként megtudtuk, hogy kislányunk, Emili halálos betegséget hordoz a testében. December 12-én már a szegedi Gyermekklinika heamatológiai osztályán ébredtünk. Könnyes szemmel, remegő kézzel, de telve reménnyel és Istenbe vetett hittel írtuk alá a kezelésébe beleegyező nyilatkozatot. Már ettől a pillanattól kezdve szerte a világon imák ezrei szálltak fel Istenhez a gyógyulásért! 36 küzdelmes nap után, 2013. január 16-án este, szomorú szívvel, de elfogadva Urunk akaratát, visszaadtuk drága gyermekünk lelkét Teremtőjének!

Köszönjük, hogy Emilit szívetekben és imáitokban hordoztátok! 

2013. február 3-án délután 3 órakor a tompai Művelődési házban szeretnénk veletek együtt, kik szerettétek és imádkoztatok Emiliért, elbúcsúztatni őt és megemlékezni róla.



Dear Loved Ones!

After a test on December 11th we found out that our little girl, Emili, had a fatal disease in her body. We woke up on December 12th in the hematology ward of the Children's clinic in Szeged. With tear filled eyes, and shaking hands, but full of hope and faith in God we sign the papers that we will allow treatment for our daughter. From this point forward it seemed like the prayers of the world were lifted to God for her healing. After 36 days of battle, on January 16, 2013, with saddened hearts, but accepting the will of God, we gave our precious daughter back to Creator God!

We thank you that you all kept Emi in your hearts and prayers!

For all of those who loved and prayed for Emi, we'd like to say good-bye and remember her with you on February 3rd, 2013 at the community center in Tompa at 3pm. 

5 comments:

  1. Lélekben veletek vagyunk.Gondolunk rátok,imádkozunk értetek.Jó lenne temetés után egy kicsit elmenni pihenni.Nálunk a Hargitán van hely részetekre,bérmentesen.Szeretettel hivlak és várlak.Nekem is jó volt elmenni messzire fiam temetése után.Sokat gyógyultam és a fájdalmam is enyhült.Az Úr ha jónak látja és akarja ,megvalósitható,Én várlak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm a kedvességed! Merre felé a Hargitán van ez a kedves lak, ahová íly nagy szeretettel várnátok? Megadom az e-mail címem és oda is írhatsz: kyodi1@gmail.com

      Delete
  2. Lélekben mindannyian a gyülekezettel és a családdal veletek vagyunk! Közösen imádkozunk Isten jelenlétéért és kérünk vígasztalást és bátorítást a minden vigasztalás és kegyelem Istenétől. Szeretettel, Bodi

    ReplyDelete
  3. Annyira gyönyörű és áldott alkalom volt! Nagyon hálás vagyok, hogy részese lehetek a családotok életének, és köszönöm Istennek az Ő hatalmas kegyelmét és szerelmét, amit megmutatott ma nektek és bennetek is, egyen-egyenként és együtt is.
    Olyan, de olyan gyönyörű szépek vagytok drága Kovács család. ♥
    Nagyon szeretlek, szeretünk titeket, és imádkozunk tovább értetek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, még ezt az Igét szerettem volna nektek adni ma:
      "Én pedig hatalmadról énekelek,
      magasztalom minden reggel (és este) hűségedet.
      Mert Erős Váram vagy, Menedékem, mikor bajba jutok.
      Te vagy az én Erőm, Rólad zeng énekem.
      Erős váram az Isten, az én Hűséges Istenem!"
      Zsoltár 59:17-18
      Tudom, hogy még sokszor könnyek között, de az ÚRnak énekeltek, Őt dicséri szátok, szívetek és életetek, és ez így jól van, nagyon jól, mert ez kedves az ÚRnak. ♥

      Delete