Tuesday, January 15, 2013

segítség / help

az orvosok most mondták hogy RH pozitív B-s vér kell Eminek. ha az vagy és Szegeden vagy akkor MOST mennél a véradó állomásra (6720 Szeged, Somogyi u. 2) és mond nekik hogy Kovács Emiliára szeretnél vért adni. le van beszélve velük és Eminek fogják adni.

aki tud, segítsen!!

the doctors just told us that if anyone wants to help Emi, she needs RH positive B type blood. If this is your blood type, please go NOW to the blood donation station (6720 Szeged, Somogyi u. 2) and say that you'd like to give blood for Kovács Emilia. they know about it and will get the blood to her.

 if you can, please help!!!

15 comments:

  1. Igen mert ez most kell az Eminek!

    ReplyDelete
  2. Sziasztok! Nekem is ez a vércsoportom, csak Szegedtől elég messze vagyok. Ha nem lenne szegedi jelentkező, akkor szóljatok, és akkor megpróbálom vhogy megoldni h eljussak hozzátok.
    Ancsa (06 70 3615729)

    ReplyDelete
  3. Odi, remélem megkaptad az üzenetem. Ha negyed7re érek Szegedre az még jó? Lehet még adni akkor vért?
    Puszik!

    Márti

    ReplyDelete
  4. Annamaria, már jelentkeztek sokan szögedről, hálá Istennek, ha kell akkor hívunk! köszönjük!!

    Márti, nem tudom hogy ha az késő e. maja jelentkezzunk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon köszönöm a választ! Mindenesetre megadom a számom, kérlek jelezzetek ha kell vér 06703844206
      Az Úr legyen veletek!

      Delete
  5. Csak ez a vércsoport megfelelő? Felhívtam egy rokonom, Ő 0 vércsoportú RH negatív. Azt mondta, hogy ha ez is jó lenne, akkor szívesen megy, és ad...

    ReplyDelete
  6. Márti, nagyon köszönjük. majd jelentkezzunk.

    Mariann Kovács, igen az orvosok mondták hogy csak a B RH pozitív kell. én O RH pozitív vagyok de most ugyan olyan vér kell ami az Eminek van

    ReplyDelete
  7. We are too far and many of us here not in the condition to give blood, but we are calling on the One who's Blood was shed for Emi that He would now literally wash Emi with His perfect blood.
    Father, You ARE the God of the impossible, You speak and it is done, You are our Healer and our only Hope. We ask You, we plead at Your throne for Emi's life, for her healing today. Please, if there is a way Lord, remove this cup of suffering. Let us see a miracle... but let us see Jesus no matter what! May Your will be done, Lord. We know that You are Good and Faithful and ALL Your plans are perfect and good, to give us a future, to give us hope. We trust Your will Lord.
    Please, pour Your Spirit of Comfort upon Emi, Béla&Ici, Kyle&Odi, Viktor&Orsi, Kitti&her husband, Mami, and the rest of the family, be their Strength and Hope, their Sun and Shield. Glorify Your Name Lord!

    ReplyDelete
  8. Kyle, írtam neked Google+ on, kérlek nézd meg.
    Köszi

    ReplyDelete
  9. Mark, nem kaptam. kérlek írd újra vagy erre a címre lehet írni pasztor (at) golgotaszeged (pont) hu

    ReplyDelete
  10. Én a múlt héten adtam vért, nem tudom, hogy én adhatok-e most is... szerintetek? mert ha igen én pont a közelben vagyok és akkor elmegyek oda és adok szívesen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata, sajnos nem adhatsz, min. 60 napnak el kell telnie két váradás között...

      Delete
    2. hát akkor sajnálom, hogy nem tudok segíteni :(

      Delete